Senin, 11 Februari 2013

Siti Fazurina buka hijab dimajlis persandingan? Gosip Perkahwinan Artis

Selepas menimbulkan kontroversi apabila kahwin lari dari pengetahuan keluarga, OGA(Oh Gosip Artis) terkejut apabila terlihat foto Siti Fazurina yang tidak berhijab ketika menjayakan majlis persandingannya baru-baru ini.

Foto itu dimuat naik ke dalam laman Instagram oleh pelakon Fouziah Gous yang menjadi pengapit di hari bahagianya itu.

Daripada 2 keping gambar tersebut, Siti Fazurina yang bergaun labuh itu seperti tidak berhijab. Dua keping foto yang dimuat naik itu dikritik dan dikeji teruk oleh beberapa follower mereka di Instagram. Rata-rata yang memberikan komen tidak bersetuju dengan tindakan Siti Fazurina yang diketahui sudah pun berhijrah, tetapi tiba-tiba dilihat membuka hijabnya itu di hari persandingnya itu.

siti fazurina
Gambar majlis persandingan Siti Fazurina
Menurut sumber. Siti Fazurina atau Nina sebenarnya mengenakan turban, namun di dalam gambar yang diambil dalam jarak yang agak jauh kelihatan dia tidak berhijab.

Wah kalau betullah dia memakai turban, syukurlah kerana dia masih menjaga penampilannya yang berhijab di hari sandingnya.

Tetapi jika dilihat kembali,  nampak seperti turbannya itu adalah rambutnya.

Apa-apa pun OGA ingin  ucapkan tahniah kepada Nina dan pasangannya Haikal yang selamat bersanding selepas pernikahannya menimbulkan kontroversi pada penghujung tahun lalu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar