Minggu, 21 Oktober 2012

Scha & Awal Ashaari --- Reputasi Terjejas Dituduh Pencuri




**Sumber dari mStar**



Scha dan Awal tertekan bila nama dorg jd bualan selepas dorg di tuduh mencuri pakaian yg bernilai RM2,000 di sebuah gedung pakaian jenama terkenal pada September yg lalu. Menurut tuduhan lagi...dorg di kata menjual pakaian tersebut di kedai milik dorg...

...ishhh...ada bukti ke yg Awal dan Scha yg mencuri tu. Tak baik arr gitu. Muka dorg ada muka pencuri ke? tak suka lah dgn tuduhan ke atas dorg ni.


"Saya pening sebenarnya. Ada yang mengatakan saya yang mencuri pakaian jenama itu dan ada yang kata Awal yang melakukan perbuatan itu..Walaupun saya tahu untuk orang mempercayai penjelasan saya sangat sedikit, tetapi saya mahu katakan bahawa saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak mungkin. Perkara ini benar-benar membuatkan saya tertekan kerana nama saya sudah tercalar,"  - Scha Al-Yahya

Scha dan Awal ada berjumpa dgn penguruskan gedung tersebut utk membuat kenyataan khas utk membersihkan nama dorg. Tapi pihak tersebut tak nak buat sebarang penjelasan. Motif? Hemprhhh...jangan-jangan dorg yg tuduh kot.

Pape pun...sabar la ea Scha and Awal. If uols tak buat, kebenaran akan terbukti :)










Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar