Kamis, 01 Maret 2012

Inikah Bakal Tunang Liyana Jasmay???



Rasanya ramai yg dh tahu yg Liyana Jasmay bakal bertunang dgn jirannya yg merupakan ahli perniagaan.

Dia menghantar rombongan merisik minggu lalu dan jika tiada aral melintang, kami akan bertunang bulan depan. Tarikhnya terpaksa dirahsiakan. Insya-Allah tahun depan kami akan berkahwin. Dia adalah jiran saya. Kami sudah lama kenal cuma tidaklah begitu rapat. Saya memilihnya kerana dia seorang yang baik dan amat memahami saya. Apa yang membuatkan saya suka kepadanya adalah cara didikannya di rumah sama seperti cara saya dididik oleh orang tua saya

So zie pun teringin lah nk tgk muka bakal tunang dia. so mulalah menggooggle nama Fathuddin Mazlan yg berusia 28 tahun :) result pencarian...










Tadaaa....ini lah dia Fathuddin :) Muda² dah jadi ahli perniagaan ek. Vavavava...kelas ah! ^_- sama² lah kita tunggu dan lihat ek...adakah mmg betul jejaka didlm gamba ni yg bernama fathuddin mazlan ^_-









Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar