Minggu, 18 Maret 2012

Ebi Kornelis Mahu Di beri Peluang Ke-2


**Sumber dari mStar**



Lama kan kita tak dgr sbrg khabar dari bekas pelajar AF5, Ebi Kornelis ni kan. Menyepi je dia dari industri music. Tp...sebenarnya dia tak menyepi taw. Dia hanya aktif menyanyi di Sabah sahaja :)


“Hakikatnya, saya tidak berhenti menyanyi. Saya aktif bergerak sebagai penyanyi di sekitar Sabah. Saya akui ada beberapa kelemahan sebelum ini memaksa saya menjauhkan diri selama tiga tahun." EBI KORNELIS

Semua sedia maklum yg Ebi merupakan salah sorg peserta dlm Mania kan? Ebi akan gunakan plantun tersebut utk "menyinar" balik dalam industri music. Good luck utk dia zie ucapkan ^_-

...semoga terus sukses :) Pape pun, meh dgr demo lagu terbaru Ebi Konerlis yg bertajuk "Aku Sujud" *_* Uols boleh click --- SINI utk mendgr +_+




P/S:
Pernah jumpa ebi ni secara
live² taw uols. He's soooo
friendly :) selalu terima
call dari dia dulu :P hikss
Uols boleh click --- SINI!
utk baca our meet up entry :)











Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar