Minggu, 30 Januari 2011

Rita Rudiani VS Mentua : Baikkan Sudah ^_^



Alhamdulillah... Mak Kepochi syukur sgt² akhirnya Rita Rudiani dgn mak n pak mentuanya dh pun berbaik²kan setelah bersengketa selama hampir 3 tahun.

Alhamdulillah...begitulah hendaknya :)





Semuanya bermula apabila suami Rita, Aidil Zafuan,24, membawa ibu dan bapanya; Azizah Arshad,58, dan Abdul Radzak Salleh,61, untuk menziarahi cucu mereka, Airit Rayyan Rizqin yang berusia dua tahun di pusat perubatan itu akibat demam panas.

Ketika disitulah Rita mula meluahkan isi hati yg telah dia pendamkan selama ini. Sesi meluahkan itu berakhir dgn linangan air mata dan bermaaf²an.




**Abdul Radzak Salleh,61 dan Azizah Arshad,58**

“Emak sayangkan Rita. Mak restu perkahwinan Rita dengan Aidil,” kata Azizah sambil memeluk menantunya dengan linangan air mata.

Rita jugak turut mencium tgn ayah mentuanya, Abdul Razak sambil kedua-dua mereka meminta maaf di atas segala masalah yang telah berlaku selama ini. kejadian ini disaksikan kedua² belah keluarga.


“Kalau mak dengan ayah rindu dekat Rayyan, boleh datang melawat,” - Rita Rudaini

Alhamdulillah :) Buang yg keruh, ambil yg jernih. Baru bahagia hati semua pihak. Mak Kepochi doakan agar Rita dan Aidil bahagia utk selamanya. Amin.












Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar