Selasa, 25 Januari 2011

Fasha Sandha : Tiada Jodoh Antara Kami



Itu la...mmg payah okeh kalau couple dgn duda ada anak and ex-wife dia still hidup. pusing mana² pun, kompom punya akan tercalar ckit perasaan if dorg berkumpul demi anak². Paham gak dgn perasaan Fasha if dia put the blame on Nora Danish.

...tp BUKAN salah Nora gak if mmg betol dia adalah PUNCA. Kalau Mak Kepochi pun, sure nyer akan ambik balik hak Mak Kepochi yg telah di rampas...opsss :P Pape pun...meh bace komen² dr fasha.


Memang hubungan saya dengan Jejai sudah berakhir. Sukar untuk saya jelaskan sebab atau alasannya, namun itulah hakikat dan saya percaya ada hikmah di sebaliknya - Fasha Sandha

Harap² kau tabah menempuhi heartbroken nih Fasha. Just bare in mind...baru PUTUS CINTA. Title kau still stay the same, bkn janda. Unlike Nora, jd janda time preggy lak tue.


Sejak dia pulang daripada bercuti bersama keluarganya di Jepun 18 Januari lalu, kami langsung tidak berhubung hingga hari ini. Entah kenapa, namun itulah yang berlaku. Justeru saya mengandaikan tiada jodoh antara kami berdua - Fasha Sandha

Hek'eleh... ape maksud kau bagi statement gnie, Fasha. Bikin Mak Kepochi bengang je. Cam ala² kau gtaw org secara tak langsung yg Nora Danish lah punca.

...jgn suka menyalahkan org ea.



Sepanjang bercuti, setiap hari dia menghubungi saya dan tidak pernah lupa menghantar mesej. saya masih lagi menyimpan semua senarai dan rekod panggilannya. Malah sehari sebelum dia pulang ke Malaysia 17 Januari lalu, Jejai masih menghubungi saya. Perkara itu terlalu peribadi dan sukar untuk dijelaskan secara terperinci. Cukuplah saya nyatakan hubungan kami sudah tiada apa-apa lagi - Fasha Sandha

Haaa..nasib baik kau ada mengulas sedikit bila di tanya wartawan. Nasib baik tak bagi statement NO KOMEN, MAAF cam kes bikini dulu tuh...huhu.



Alhamdulillah saya tidak pula tertekan atau terasa kecewa dengan apa yang berlaku. Biarlah semuanya berlalu dan pergi begitu sahaja - Fasha Sandha

Yeke ke? Bagus lah kalau mcm tu. Jgn nnti time sesorg meraung nangis dlm gelap yek...hehe.








Sok Sek Mak Kepochi
-->> If Jejai pasni nk
rujuk balik dgn Nora.
Eee...Mak Kepochi SGTTT
tidak bersetuju. Bukan
apa...TAK NAK Nora dilukai
oleh jejai lg ar. Apa yg
telah Nora lalui dulu dh
terlalu perit dan sakit.




Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar