Selasa, 11 Januari 2011

Qi Sudah Mula Berbicara Tentang Kahwin



Ceaaaa Qi (atau nama sebenar Qushairi Razali)...dah talk ttg marriage ea? Katanya dlm umur 35 gitu, dia dh ready utk kahwin. Ehemm ehemm, dah jumpa ea CINTA SEMPURNA yg awak cari² selama ini ek, Qi? :P Tapi...ape yg x best nyer...

Qi and Yuna nih masing² taw, x nak ngaku bercinta. Always je bagi statment standard -->> "Kami kawan biasa je" ala² gitu la. Alaaa...namo ar rahsia² ^_^


"Saya dan Yuna belum boleh dikatakan bercinta.Buat masa ini saya dan dia memang berkawan dan kami masih dalam proses mengenali hati budi masing-masing" - Qi


Ye lah Qi...yerrrr lahhhh :P Tp kan, ape yg bestnya...Qi x menafikan yg both of them ade meet the parent each other taw. Haaaaa..tuh ape, weh uols. Kalau dh meet the parents tue...

...kompom nyer si dia MEMANG special dia hati ^_^ Ngeee




"Saya tidak mempunyai masalah dengan emak dan ayah Yuna. Emak dia seorang yang berfikiran terbuka dan mudah mesra. Tetapi ayah dia agak pendiam. Kalau mereka terlalu berhati-hati pun, saya faham situasi mereka kerana Yuna adalah anak tunggal. Tentang emak saya pula, dia senang saya berkawan dengan Yuna. Tetapi dia tidaklah mendesak untuk saya berkahwin dalam masa terdekat ini. Keluarga saya faham dengan karier saya yang selalu sibuk," ujar Qi.



Ehemm...ehemm. Weols wait n see je lah uols ek ek ^_^












Gosip Panas Mak Kepochi™
<--- Nanged it if u like. Thanx :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar