Senin, 24 Januari 2011

Fasha Sandha Dan Jejai Officially PUTUS



APA?! Dorg putus???? kehkehkeh...eh, awat lak kau gelak Mak Kepochi. Tak baik taw..hehe. Haaa baru skrg kau tahu apa yg Nora Danish rasa kan Fasha kannn. Itu baruuuuuuuuu sikit okeh.

Lom lg sehebat apa yg dh di lalui oleh my fav artis, Nora Danish :)


“Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain,” katanya menerusi e-mel yang dihantar kepada wartawan Harian Metro, semalam.

Kenyataan Jejai itu sekali gus menamatkan teka-teki yang sebelum ini dicetuskan Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 27, apabila berkata hanya dia dan Jejai yang tahu mengenai status terkini perhubungan cinta mereka.

Kiriman e-mel Jejai itu juga secara tidak langsung membersihkan nama Nora atau nama sebenarnya Nora Danish Mohd Hanif, 29, yang sebelum ini didakwa menggunakan keluarga bekas mentuanya untuk memutuskan hubungan Jejai dan Fasha.

Alaaaa... kalau iyer pun mak pak jejai still sukakan Nora. Well, she gave them grandson remember? Mmg patut pun... :P Tp if dakwaan Nora gunakan dorg utk putuskan Jejai dan Fasha...

....NONSENSE OKEH! Psstt..inilah yg dinamakan HUKUM KARMA. What goes around, comes back around maaa. So now, rasakan.






Sok Sek Mak Kepochi
-->> Okeh Mak Kepochi admit.
Mak Kepochi mmg kipas-susah-mati
peminat Nora Danish...haha :P






Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar