Minggu, 26 September 2010

Wheeda Halang Maizawati Jumpa Anak²nya?


Hermppphh....lom lg over ea krisis di antara dorg dua nih ek. alahai... :( sedih tgk artis² nih bergaduh sesame sendiri. Tp x baik la camtuh kan, halang ibu jumpa anak die sendiri. dah rampas suami die, sudah lah. X yah arr dgn anak² sekali di rampas.


"Nak ikutkan, hati ibu mana yang tak sedih bila sudah lama tidak melihat anak-anak. Saya tak kisah Akhil dan Waheeda mahu memberikan pelajaran yang terbaik buat anak-anak saya tapi jangan putuskan hubungan saya dan anak-anak" - Maizawati


Dgr² lg, Akhli dan Waheeda halang Maizawati jumpa dgn anak²nya sbb nk anak² tumpukan perhatian dgn pembelajaran. Adoiyai...sgtttt lah x masok diakalan alasan tuh weh. Agak² la jugak. Ko tuh ustaz, Akhli. Ko lebih arif bab² hukum nih...hemprhh


"Saya tak pernah pun kacau hidup dia, kenapa perlu dia burukkan saya kepada anak-anak? Itu sudah melampau. Kadang-kala saya bertanya sendirian, apa gunanya dia bertudung jika berpelakuan begitu? Sepatutnya, sebagai saudara sesama Islam, kita perlu berbaik antara satu sama lain." - Maizawati



Ouchh...pedas dan panas wooo sindiran tuh.Adeh....
















Princess Redbloodsnow Copyright

Tidak ada komentar:

Posting Komentar