Selasa, 28 September 2010

Krisis Rita Rudaini Dgn Keluarga Mentua Masih Belum OK


Seperti yg weols sudah sedia maklum, perkahwinan Rita dgn suaminya, Aidil Zafuan, tidak direstui. Bile anak mereka lahir, mak pak aidil ade koooo melawat cucu mereka. meh kite bace statement dr kakak Aidil :)


"Ingin saya jelaskan, selepas Rita melahirkan anak sulungnya, mak dan ayah saya ada melawat cucunya di hospital. Kiranya mereka dah terima Rita dan Aidil. Aidil pun dah balik rumah keluarga kami di Seremban, Negeri Sembilan. Cuma Rita sahaja yang tak pernah nak jumpa kami. Saya pun tak tahu kenapa? Sehingga hari ini kami tertanya-tanya sama ada Rita sudah memaafkan kami atau tidak?" - kakak Aidil Zafuan


Uiii Rita. Ye ke sampai gitu sekali. At least yg lepas tuh biar lah lepas. X yah arrr keras kepala sgt still lg x nak jumpa keluarga mentua ex-specially mak pak mentua. Dolat ko nnti, Rita.



"Setakat ini, ibu bapa saya belum lagi pergi ke rumah Rita di Kepong, Selangor. Bila masa pula Rita nak halau mereka? Ibu bapa saya cuma berjumpa dengan ibu bapa Rita di kedai makan sahaja sebelum ini untuk berbincang hal keluarga." - Kakak Aidil Zafuan




Haaa statement tuh plak, penafian dari kakak Aidil ttg Rita menghalau mak pak mentua die dr umah die. Bagus lah kakak Aidil nih clearkan nama baik Rita sekaligus melepaskan diri Rita dr fitnah tersebut.

Pape pun, Mak kepochi harap....after this Rita silalah bukakan ati utk keruhkan yg jernih dan erat²kanlah silaturahim antara keluarga mertua ea.











Princess Redbloodsnow Copyright

Tidak ada komentar:

Posting Komentar