Kamis, 16 September 2010

Norman Hakim Masih Belum Bayar Wang Hantaran Kahwin Abby Abadi?


Haaa...kan dah. Kantoi sudah. Wat malu je weh. Kata macho, tp stil berhutang ngn bekas bini wang hantaran kawen. Tuh laa...lenkali if rase x mampu nk bg wang hantaran kahwing berpuluh² ribu...

...sila rondeng balik dgn bakal bini so dat leh kasi setakat mane yg mampu. Skrg tup tup terkantoi lom lunaskan dgn bini..aduhaiii. sadis ah.


“Saya bersyukur dengan kehidupan saya dan apa yang baik untuk Norman. Saya tak kisah pun kalau mereka nak berkahwin tapi masalahnya sekarang sebelum dia sediakan wang hantaran baru, dia perlulah bayar hantaran saya dulu. Wang itu boleh juga saya gunakan untuk perbelanjaan anak-anak kami - Abby abadi



dgr² lg, nafkah anak² die pun, norman bagi ala kadar n ikut suka hati. X leh lah gitu si abg woiii...tuh anak ko gak. X lah dh dpt memey, trus "yayyy aku duda x beranak" haaa gitu.

Isshh...ha memey, berwaspadalah ea. Jgn kang turn ko lak diperlakukan gni.















Princess Redbloodsnow Copyright

Tidak ada komentar:

Posting Komentar