Selasa, 07 September 2010

Shuib Sepah - Sarah Raisuddin : Bercinta Rupanya Mereka, Noks


"Sekarang saya rasa amat bahagia dan serasi dengannya. Saya sebenarnya tak berani cakap lebih pasal kahwin. Namun, saya ada perancangan. Memandangkan saya suka nombor satu, berkemungkinan besar saya dah Sarah akan berkahwin pada 010111. Itu pun kalau jadi" - Shuib Sepah



Isshhh seybok ah engkau, shiub. Mak cume fokus kat yg fames² je noks. yg kureng², mak x fokus sgt...ehhh, opsss. Hahaha. Hamboiii, lazer! Hahaha.

Pd Sarah lak, a'ah noks. Mmg suprise kooo mak nyah. mmg cam x caya. Ingatkan ko high taste n memilih nyer org. Rupe² tak ek. Baguihh baguihh...mak sokka :D








Mulut Lazer Mak Kepochi
-->> nasib baik x target
11.11.11 taw. Klo x,
setarikh weols koo noks :D




Princess Redbloodsnow Copyright

Tidak ada komentar:

Posting Komentar