Tampilkan postingan dengan label Melodi. Tampilkan semua postingan
Tampilkan postingan dengan label Melodi. Tampilkan semua postingan

Kamis, 19 April 2012

Zizan Enggan Masuk Campur Dalam Masalah Dira Abu Zahar


**Sumber dari mStar**



Merujuk kepada isu Dira Abu Zahar yg dikatakan Pengacara yg memijak muka a birthday girl (click to view) di salah sebuah pusat hiburan sempena sambutan hari jadi wanita tersebut...Zizan selaku partner pengacara dira dlm rancang Melodi enggan masuk campur.

"Sejujurnya satu-satunya individu yang berhak bercakap mengenai perkara ini adalah Dira sendiri kerana dia lebih mengetahui. Tambahan pula isu ini sangat sensitif dan kesahihan cerita tersebut belum tentu benar.

"Jadi adalah lebih baik saya tidak mencampuri urusan orang lain kerana takut ia akan menimbulkan masalah," ujar Zizan

Tu la kan...better dorg bertanya direct je dgn dira. Dah 2 minggu berturut² dah Awal Ashari menggantikan tempat Dira dlm mengacara rangcang tersebut. For sure akan membuatkan penonton rangcang Melodi tertanya² dan berspekulasi kan kan??? Hehe..


"Baik pihak produksi mahupun Dira saya memang tidak pernah bertanya mengenai kehilangannya daripada program itu kerana tidak mahu masuk campur.

"Apabila penerbit memberitahu saya akan digandingkan dengan orang berbeza, saya anggap Dira mempunyai komitmen lain," ujar Zizan

Sama² lah kita wait and see apa kesudahan ttg gosip ini ek uols. Jgn berspekulasi dulu ek.












Gosip Panas Mak Kepochi™

Minggu, 09 Januari 2011

Melodi Secara TIDAK Langsung, "Mendedahkan" Siapa Ibu Angelina



Surekan satu malaysia dah tahu ttg kes nih kan. Tp yg menjadi persoalanannya, melodi TAK nak dedahkan siapa artis tersebut.





SMS sang artis (ibu kandung) kpd Angelina.





Cam sad je kes si angelina nih kan. Angel siap sanggup tueee buat DNA test woo...o'oh mmg x leh berdolak dalih arr if cuba menafikan itu anak dia..huhu. Persoalaannya...siapakan artis tersebut?

Perasaan x uols kat penghujung Melodi? Kat dorg ade kuarkan menu penghabisan tue.













See...adoiyai Melodi². Mak Kepochi time tgk kat melodi semlm, mmg perasan ttg itu but x berani nk upkan ape² story. But bila tgk n bace more artikel dari -->> MyGossip...

...sah bukan Mak Kepochi salah tgk...huhu. But uols jgn lak buat tanggapan dulu ea. Benda lom pasti kebenarannya. Maybe Watie lain yg dimaksudkan kot. Bersangka baik je la ea.

Sama² kita tunggu n lihat apa kesudahannya.












P/S:
-->> All pictures
credited to MyGossip


Gosip Panas Mak Kepochi™
<--- Nanged it if u like. Thanx :)