Senin, 07 Mei 2012

Dira Tak Sesuai Mengendalikan Melodi




"...apa yang pihak kami lihat, tempat Dira mungkin bukan di Melodi, tetapi dia mungkin sesuai mengacarakan program-program berbentuk pengembaraan.."

"Pihak kami bukan ingin mengambil kesempatan terhadap kelemahan Dira. Cuma apa yang dilihat, dia kurang menyerlah di Melodi dan berdasarkan rating penonton, kewujudannya tidak menunjukkan perbezaannya."

"Apa-apapun, pihak kami belum membuat sebarang keputusan sama ada ingin mengekalkannya bersama Melodi ataupun tidak. Biarlah kes dia selesai dahulu.." - penerbit Melodi, Azman Abd Ghafar

-- sumber ari mStar --


Ooucchh!!! Perit tue baca statement gitu² dari penerbit sendiri kan :( Kenapa tetiba je bagi statement gitu after -- kes pergaduhan Dira di pusat hiburan tersebar ek? Cam nampak nah kes tersebut memberi kesan pd kerjaya Dira kan?

...kesian plak tgk dira. Huhu


"Saya tahu bahawa “Dira Abu Zahar” tidak mungkin dapat mempengaruhi penonton untuk menaikkan rating kerana populariti saya.

"Cuma, semasa mengendalikan rancangan itu, saya hanya menjalankan tanggungjawab yang diberikan sebaik mungkin,"

"Siapa yang tidak terkilan apabila terjadi perkara seperti ini, kerana sudah setahun saya bersama Melodi, pasti saya rindu untuk kendalikan program itu bersama Zizan.

"Apa-apa pun saya terima sahaja keputusan daripada pihak TV3. Lagipun saya rasa semua ini ada hikmahnya kerana jika dahulu saya terpaksa menangguhkan hasrat untuk menyambung pelajaran kerana Melodi, kini saya menggunakan rehat saya untuk tujuan itu," - Dira Abu Zahar

-- Sumber dari mStar --

Takpe lah dira....harap kes pergaduhan tu cepat selesai. Dan harap gak, dia still di kekalkan dlm Melodi. Sama² kita tunggu dan lihat la ek uols ^_-











Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar