Senin, 28 Mei 2012

Lagu "Sudah Cukup Sudah" Berilhamkan Kisah Lelaki Bunuh Diri???




ADS: Jom dapatkan
½ harga percutian dgn
Happy Holiday Deal Promotion :)
Click SINI! utk menempah ^_-




**Sumber dari mStar**



Uii...tak sangka zie lagu Sudah Cukup Sudah nyanyian Nirwana Band ni berilhamkan kisah pencintaan kecundang sahabat dorg yg sanggup bunuh diri gara² frust kekasih curang. Ishh Ishhh...sampai gitu sekali. Kisah benar ni taw uols.

..sahabat mereka amat kecewa apabila kekasihnya berlaku curang dan mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain sehingga menyebabkan kehidupannya menjadi sengsara..

“Setiap malam dia menangis sehinggalah dia mengeluarkan perkataan “sudah cukup sudah... biarlah aku pergi saja,” membuatkan kami amat terharu mendengar luahan hatinya itu,"

“Percaya atau tidak, saya menangis semasa merakamkan lagu itu. Saya benar-benar tak sangka sahabat saya mati akibat bunuh diri. Apabila saya mengilhamkan lagu berkenaan, saya benar-benar berharap contoh itu tidak dikuti oleh semua peminat saya,” - Denis Nirwana Band

Mati yg sia²...hemprhhhh. Uols yg cinta mati dgn pasangan uols tu, sila jgn ikut perbuatan ni ea. Makanya jgn letakkan cinta sesama manusia pd tahap yg terlalu tinggi. sudahnya...gnie lah jadinya. Frust menonggeng sampai sanggup bunuh diri...common la, ramai lg perempuan/lelaki kat dunia ni.

...try to move on. Thats why mencintai ALLAH SWT adalah cinta yg sebaik² cinta. Boleh mencintai sesorg, tp jgn 100% tinggal sedikit peratus tu utk diri sendiri ^_- Berpada² lah sikit menyintai seseorg....






Zie suka banget deh dgn lagu ni. Lirik dia mmg syahdu habis lah. Mmg tangkap feel habis :P Dpt rasakan kekecewaan yg teramat sgt dlm lagu ni kan? :) Thumbs up Nirwana Band ^_-










Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar