Minggu, 01 April 2012

Rozita Che Wan Rela Kahwin Lelaki Tidak Berharta


**Sumber dari mStar**


“Saya tidak kisah kalau lelaki yang saya temui itu lelaki biasa yang tak ada harta kerana harta kita sama-sama boleh cari. Saya mahu lelaki itu menghargai saya dan boleh bagi sokongan kepada saya. Itu yang penting kalau nak kahwin,” Rozita Che Wan

Yup! Zie sgtttt sgttt bersetuju dgn statement kak ita ni taw. Betul tu, harta leh sama-sama cari. Yg penting that person appreciate us for who we are not for what we are.

Statement Rozita Che Wan ni keluar bila dirinya konon-konon di gosipkan akan mengahwini Datuk K (husband Siti Nurhaliza) di Harian Metro pada Jumaat lepas. Aiyooo..agak-agak lah kan if nk bergosip pun.

kang Harian Metro kena sama dek Tokti kang. Baru taw :P











Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar