Selasa, 19 Juni 2012

Rebecca Nur Islam Mengandung 5 Bulan


**Sumber dari Murai**



Alhamdulillah...akhirnya selepas keguguran pada kali pertama kehamilannya dulu, kali ini "melekat" janin di dalam kandungan. syukur sgt², kan Rebecca? Hehe. Rebecca sengaja merahsiakan kandungannya dan hanya akan mengumumkan bila kandungan dh cukup kuat iaitu 5 bulan :)

...congrats ye, rebecca dan suami :)


"Alhamdulilah, saya rasa bersyukur sangat kerana Tuhan memberikan saya rezeki untuk hamil sekian kalinya.

"Perasaan gembira itu sukar untuk digambarkan dan kali ini saya banyak berdoa semoga kandungan saya ini selamat sentiasa.

"Saya sengaja merahsiakan kandungan ini walaupun ramai pihak bertanyakan kepada saya.

"Tetapi baru kini saya berani untuk bercerita kerana tak mahu terlalu teruja seperti kandungan saya sebelum ini yang akhirnya tidak menjadi," - REBECCA NUR ISLAM

...paham zie kenapa perlu di rahsiakan. sebab kan org² tua kata, jgn umum terlalu awal. Takut tak "melekat", kan. Tapi zie plak...usia kandungan masuk 4 minggu dh bising kooo aku umukan...hahaha

Mujur tak jadi apa²...hehe :P







Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar