Tampilkan postingan dengan label Malaysia's Goal Keeper. Tampilkan semua postingan
Tampilkan postingan dengan label Malaysia's Goal Keeper. Tampilkan semua postingan

Senin, 01 Agustus 2011

Tunang Khairul Fahmi Che Mat Langsung TAK TAHU Pertunangan Mereka Diputuskan



Haduiii..konpius ler plak baca kes dorg ni. Dh berputar belit ler plak. Dah cam kes Jimmy Shanley - Suhaila ler pulak. Adehhh.

“Saya langsung tidak tahu dia mahu putuskan pertunangan kami. Saya hanya mengetahuinya melalui akhbar (Metro Ahad) hari ini (semalam),” Elia Jejari Runcing

Haiyooo..parah ni if bebetol si KFCM ni putuskan Elia gitu. cam tak beradat je. Coz tak baik ler gitu, dik fahmi. Time nk "ambil" penuh dgn adat isti adat. Tp time "buang" plak...camtu je?

Ishh...pusing kepala weols yg kepochi ni dibuatnya taw.





They such a sweet couple kan uols. Sedih lah tgk hubungan cinta dorg berakhir dgn cara kontroversi cam gnie :(

"Pada saya punca sebenar masalah kami memang disebabkan orang ketiga dan saya mempunyai bukti kukuh mengenainya. Mungkin disebabkan itu dia enggan bertemu saya. Saya menelefonnya untuk mendapatkan kepastian dan memintanya berterus terang, namun dia enggan berbuat demikian. Dia cuma beritahu ada masalah dan akan bincang dengan keluarganya" Elia Jejari Runcing

Kalau Elia berani bg statement kata ADA BUKTI yg KFCM ada scandal...maybe betol kot. Coz if takde bukti n Elia tak sure, takkan lah berani up kan statement gitu kan. Alahai....

...tak tahu plak siapa yg betul dh ni.


P/S:
Harap KFCM tak akan bls statement
Elia di media lg. Harap dorg settle
masalah dorg tanpa melibatkan media.
Kang tak berkesudahan plak kang nanti.












Gosip Panas Mak Kepochi™

Khairul Fahmi Dan Elia Putus Tunang Sudah :(



Semlm time Mak Kepochi baca news Metro Ahad, terkejut kooo tgk FRONT PAGE news putus tunang between Khairul Fahmi Che Mat (KFCM) dgn tunangnya, Elia. Hadoiii...sejujurnya lah uols, Mak kepochi dh leh agak dh pekara terburuk ini akan berlaku.

...bg Mak Kepochi lah, Elia telah membuat kesilapan terbesar bila dia meluahkan her anger di Facebook. Harap Elia after putusnya pertunangan dorg ni tak maki hamun KFCM lg lah. Takut nanti KFCM or family KFCM saman malu.

Lain plak jadinya nnti kang...


"Kini, selepas berfikir panjang dan berbincang dengan keluarga, saya mengambil keputusan yang saya rasakan sesuai bagi menjaga hati semua pihak iaitu memutuskan tali pertunangan kami. Saya yakin, ini keputusan tepat dan saya juga sudah berbincang dengan Elia" - Khairul Fahmi Che Mat

Diharap Elia tenang dan byk-byk bersabar menghadapi ujian kehidupan ini. Anggap saja tiada jodoh diantara dia dan KFCM. Insya'ALLAH ada jodoh yg lebih baik lg utk mereka berdua di luar sana.

...jgn sedih-sedih ea, Elia - Fahmi. Masih pjg perjalanan hidup uols, ye dik. Still 22 tahun.Masih ada byk lg masa utk mencari jodoh yg sesuai, Insya'ALLAH...



P/S:
Bersederhanalah ketika membuat
majlis bersejarah kita. Jgn
terlampau besar-besaran. Takut
begini sudahnya...hemprhhhh...










Gosip Panas Mak Kepochi™

Orang Ketiga Di Antara Khairul Fahmi Che Mat & Tunangnya Elia??? :(


**Khairul Fahmi & tunangnya, Elia**



Mak Kepochi rasa semua org kenal dh dgn Khairul Fahmi. goal keeper malaysia. dan rasanya jugak, ramai gak yg kenal tunangnya Elia JejariRuncing. Kisah romantik mereka dan pertunangan mereka yg wow :)

Time Mak Kepochi buka OhBulan tadi...terkejut zie baca entry tentang pergolakkan di antara khairul fahmi dan Elia ini :(











Aduiii...marah bebenor Elia. Sabar bebanyak ek, Elia. Dugaan bertunang nih. Bila a public figure kuarkan status gnie-gnie di FB, satu malaysia ler yg akan tahu permasaalahan di antara mereka. Itu yg payah tu kan :(

...menurut di blog gosip artis, BeautifuNara, punca pemasaalahan mereka adalah wujudnya orang ketiga... alahaiiiii...







Dahlia Teck...gadis inilah yg digosipkan mempunyai hubungan dgn Khairul Fahmi. Lawa mmg lawa. Tp kalaulah benar dia org ketiga dlm hubungan Khairul Fahmi dan Elia...tak baik la gitu.

Org dh terang-terang dah bertunang. 1 malaysia tahu KFCM tu dh bertunang. Lain lah if tak tahu. Pape pun, Mak Kepochi doakan hubungan Elia n Khairul Fahmi kembali pulih spt biasa.

They such a sweet couple...










Gosip Panas Mak Kepochi™