Senin, 23 Mei 2011

Saida AF Kantoi SMS Ada Perkataan SYG Dgn Lelaki Lain



Errkkss…Cuba bc tajuk tu uols. Alahaiii…kalau lah benar spt apa yg dikatakan, malu arr kakak Siti Nurhaliza begini :( Coz seolah-olah dia tak menjaga maruah dia sbg isteri org. Tp itu lah, tak berani nk say more than that….

..coz Mak Kepochi ni bakal menjadi sorg isteri gak. Takut nnti terkena diri sendiri..**selisih malaikat 44…puhh3x**


Bila saya siasat dia tidak mahu mengaku. Tapi bila saya sudah jumpa gambar-gambar dan SMS ada sayang, itu bukan rakan biasa. Saya sangat sedih, kecewa dengan isteri saya. Dahulu, dia seorang yang sangat lemah-lembut dan sekarang lupa tanggung jawab. Saya harap hakim boleh beri nasihat. Apa salah saya sehingga dia buat begini? Saya kasihankan anak-anak. Mereka sampai tidak pergi ke sekolah. Dulu dia tidak begini – Ghazali, Suami Saida

Ishhh...tersentuh plak hati zie baca statement hubby dia ni :(



Saya telah tanya pada lelaki itu jika dia tahu Saida adalah isteri saya? Waktu itu, Saida menjawab lelaki itu mahu memulangkan telefon bimbit miliknya. Saya rampas telefon bimbit tersebut dan jumpa khidmat pesanan ringkas (SMS) yang mengandungi perkataan seperti sayang, rindu dan sebagainya – Ghazali, Suami Saida

Hemprhhh...lelaki tak mudah nk buka pekung di dada. So adakah ini kebenaran? Wallahhua’alam... kita tak boleh gak dgr statement dari sebelah pihak je. Kena dgr dari pihak Saida gak.

..so we’ll wait n see statement saida plak ea :)












Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar