Senin, 07 Februari 2011

Ouchh! Pedasnya Mulut Puaka Ifa Raziah.



Nih dia ..adaaaaa lah sorg artis yg menyalahgunakan laman sosial utk melepaskan amarah. Adoiii makkk. Mak kepochi dgr² artis yg di maksudkan itu adalah SAFURA. betol atau tidak...kta tunggu dh lihat aje lah ea.


"Skrg ko nak heret naik Mahkamah mana pulak?kes aku menang tu pon ko tak Mampu nak byr..dah 3 thn aku tunggu duit kemenangan aku..Bayar Sial."

ada lg nih...


"Jgn berani nak menyalak mcm Anjing kat Melodi tu.kalau berani face 2 face dgn aku.Bayar Duit Mahkamah aku dulu!!Pelakon paling Sengkek!!sial"

Adoiiii adoiii....tersial² ler plak. Bkn gnie caranya meroyan :(


"Heret aku naik Mahkamah tinggi,kononnya aku yg fitnahkan ko tapi ko tewas jugak..ko heret aku naik lagi mahkamah rayuan,ko kalah lagi.."

Susah² jd je mcm Rita Rudaini time kes dia gaduh sampai terjatuh kat dlm swimming pool dgn Lisdawati dulu tuh. Sakit hati, serang je. Ape barang meroyan dlm twitter. cam tak bertamadun je.

...tak suka lah artis guna bahasa² kasar in public :(











Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar