Kamis, 22 November 2007

VengerVeoz + Redbloodsnow =)

Sorg Bmakeup...Sorg lak naked face :(

**kusam muka aku**



Macam berjanji lak aku ngan si kiki neh utk same2 pakai bju merah :p Semlm recieved called dr kiki around 4:30 sumthing arrr. Ajak g mkn together. Suh aku mintak lek awal :D hehe. So aku pown said arr tggu aku mintak release early ngan manager aku dulu. Bile aku dh dpt green light, tros arr kol kiki lek said to pick me up NOW...hahaha!!!


@Tun Jugah Mall



After inform adam about the hang out wif kiki, aku pown tros arr bkemas2 utk balik n msg minie gtaw jgn amik aku balik arini sbb kiki anta aku balik. Kiki spai dlm kol 4:45pm gitu kot. Then kitorg straight away g KFC at Sarawak Plaza.


Kitorg dua2 amik Combo No. 4

**Our Favs :D**



Hbis melantak...aku n kiki g window shopping. hahaha! nk shopping dulu...belom payday. So window shopping jek arr dulu. Aku ternampak satu selendang wana merah n hbeg wana merah....pehhh!!! berkenan giler aku siot. Hbeg tuh arge die dlm RM90++ kot. x smpai pun seratus. Selendang tuh aku x tgk harge die lagik.hehehe.


Vengerveoz + redbloodsnow

=P



X dpt nk amik gambo bende alah tuh sbb sales girl dok membontoti kitorg jek. That selendang, aku akan kompom beli. H/beg tuh...insyallah..if ade extra money aku akan beli. If xde, harap2 next month still ade lagik hbeg tuh. Sbb bulan neh, i'm starting paying my TPK (Tabung Pembangunan Kemahiran) loan back arr. Study loan aku dulu. hehehe. E2 lebey penting dr bshopping...am i rite??? :P

Hurmmm...meh tgk pic kitorg semlm. hehehe. x byk sgt amik gambo sbb hp aku dh low :D


**Smileee**...ngeeee...
:p:D










Princess Redbloodsnow Copyright

Tidak ada komentar:

Posting Komentar