Senin, 01 Agustus 2011

Tunang Khairul Fahmi Che Mat Langsung TAK TAHU Pertunangan Mereka Diputuskan



Haduiii..konpius ler plak baca kes dorg ni. Dh berputar belit ler plak. Dah cam kes Jimmy Shanley - Suhaila ler pulak. Adehhh.

“Saya langsung tidak tahu dia mahu putuskan pertunangan kami. Saya hanya mengetahuinya melalui akhbar (Metro Ahad) hari ini (semalam),” Elia Jejari Runcing

Haiyooo..parah ni if bebetol si KFCM ni putuskan Elia gitu. cam tak beradat je. Coz tak baik ler gitu, dik fahmi. Time nk "ambil" penuh dgn adat isti adat. Tp time "buang" plak...camtu je?

Ishh...pusing kepala weols yg kepochi ni dibuatnya taw.





They such a sweet couple kan uols. Sedih lah tgk hubungan cinta dorg berakhir dgn cara kontroversi cam gnie :(

"Pada saya punca sebenar masalah kami memang disebabkan orang ketiga dan saya mempunyai bukti kukuh mengenainya. Mungkin disebabkan itu dia enggan bertemu saya. Saya menelefonnya untuk mendapatkan kepastian dan memintanya berterus terang, namun dia enggan berbuat demikian. Dia cuma beritahu ada masalah dan akan bincang dengan keluarganya" Elia Jejari Runcing

Kalau Elia berani bg statement kata ADA BUKTI yg KFCM ada scandal...maybe betol kot. Coz if takde bukti n Elia tak sure, takkan lah berani up kan statement gitu kan. Alahai....

...tak tahu plak siapa yg betul dh ni.


P/S:
Harap KFCM tak akan bls statement
Elia di media lg. Harap dorg settle
masalah dorg tanpa melibatkan media.
Kang tak berkesudahan plak kang nanti.












Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar