Senin, 01 Agustus 2011

Khairul Fahmi Dan Elia Putus Tunang Sudah :(



Semlm time Mak Kepochi baca news Metro Ahad, terkejut kooo tgk FRONT PAGE news putus tunang between Khairul Fahmi Che Mat (KFCM) dgn tunangnya, Elia. Hadoiii...sejujurnya lah uols, Mak kepochi dh leh agak dh pekara terburuk ini akan berlaku.

...bg Mak Kepochi lah, Elia telah membuat kesilapan terbesar bila dia meluahkan her anger di Facebook. Harap Elia after putusnya pertunangan dorg ni tak maki hamun KFCM lg lah. Takut nanti KFCM or family KFCM saman malu.

Lain plak jadinya nnti kang...


"Kini, selepas berfikir panjang dan berbincang dengan keluarga, saya mengambil keputusan yang saya rasakan sesuai bagi menjaga hati semua pihak iaitu memutuskan tali pertunangan kami. Saya yakin, ini keputusan tepat dan saya juga sudah berbincang dengan Elia" - Khairul Fahmi Che Mat

Diharap Elia tenang dan byk-byk bersabar menghadapi ujian kehidupan ini. Anggap saja tiada jodoh diantara dia dan KFCM. Insya'ALLAH ada jodoh yg lebih baik lg utk mereka berdua di luar sana.

...jgn sedih-sedih ea, Elia - Fahmi. Masih pjg perjalanan hidup uols, ye dik. Still 22 tahun.Masih ada byk lg masa utk mencari jodoh yg sesuai, Insya'ALLAH...



P/S:
Bersederhanalah ketika membuat
majlis bersejarah kita. Jgn
terlampau besar-besaran. Takut
begini sudahnya...hemprhhhh...










Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar