Rabu, 06 Oktober 2010

Rita Rudaini : Ayu Raudah Orang Ke Tiga Sebar Fitnah


O'oh....you're in trouble Ayu. Kang x pepasal tertayang kat YouTube video cat fight between yu ngan Rita kang..jeng jeng jeng. Haaa tuh lah Ayu...lenkali mind you're oWn business.

Mak Kepochi x sebelah sesiapa. Tp kesian plak kat Zaquan, x pasal² die terkena sekali...adehhh. Meh Mak Kepochi petikkan sedikit ayat dari Rita ea.


"Saya tidak pernah mengenalinya secara rapat. Saya hanya bertemunya hanya sekali, ketika Ayu menjadi pelakon tambahan dalam drama Rafflesia. Itupun bekas kekasihnya, Pekin yang memperkenalkannya. Saya tidak tahu apa yang menyebabkannya cemburu, sakit hati dan sanggup menyebarkan fitnah. Kalau pasal saya ada hubungan dengan bakal suaminya, Mohd Zaquan Adha, itu cerita lama." - Rita Rudaini



Wooo hooo....x sangka lak Mak Kepochi Ayu gie ek. Kalau x benar...xde nyer Rita berani mention name die terang², tol x? Sungguh Mak Kepochi x sangka...Errr, ayu bertudung cun giler ek (Hahaha...tetiba :P)




"Suami dan rakan-rakan baik tahu apa yang berlaku. Tidak perlulah ungkit cerita lama. Saya tidak mahu mengaibkan sesiapa. Saya nak jelaskan – kalau kaki disko, pemabuk dan kaki perempuan seperti itu, memang tidak sesuai dengan saya" - Rita Rudaini





Haaaa...melalui statement rita yg tuh...baruuuuu lah Mak Kepochi tahu yg dulu die pnah ngedate ngan Zaquan ek. Alih² kawen ngan adik Zaquan, Aidil. Errr...x rase pelik ke ek?

Dah jodoh...hehe. Haaaa hambik ko Zaquan. KANTOI :P

















Princess Redbloodsnow Copyright

Tidak ada komentar:

Posting Komentar