Rabu, 01 Juni 2011

Nora Danish "Close" Dgn Jejaka Muda :)



Alahaii...siapalah jejaka yg lucky yg being close dgn cik kak Nora Danish kita ni ek? Hehehe. Mak kepochi kagum nah dgn kecomelan si Nora ni taw...hiksss. Gosip terbaru yg Mak Kepoch bc ttg Nora Danish adalah...


"Saya memang sedang berkawan dengan seseorang. Dia seorang ahli perniagaan dan berusia dua tahun lebih muda daripada saya" - Nora Danish

...now dia tgh "close" dgn seorg ahli peniagaan yg berumur 27 tahun. Muda 2 tahun je noks. Ok ape ^_^


"Memang ada perasaan sayang tapi terus-terang saya katakan semuanya masih terlalu awal. Saya sendiri sedang melalui proses menilai dan mengenalinya lagi...Biarlah kami berkawan dulu kerana saya tidak terdesak untuk berkahwin semula dalam masa terdekat" - Nora Danish

Haaa bagus tu Nora. Kenali n selidiki hati budi dia baik-baik. Make sure leh terima ur son too ea. Apa yg penting, jgn biarkan "pisang berbuah dua kali". so have to know him better...

...sebelum setuju utk berkahwin lg...hehe :) All the best! Mak Kepochi nyer artis ksygn ni taw :P










Gosip Panas Mak Kepochi™

Tidak ada komentar:

Posting Komentar