Rabu, 22 Desember 2010

Maya Karin - Saya dan Yusry hanya kawan biasa


Seperti yang saya katakan sebelum ini, saya dan Yusry hanya kawan biasa. Kami dah kenal lama. Sekarang saya susah nak jawab bila orang tanya mengenai hubungan saya dengan dia. Saya mula naik rimas - Maya Karin


Ye la ye laa...kahwan biasa laaaaaa. Ko nih pun uols. Dah marah dh akak maya kita tuh...hehe.



“Kami pergi menonton wayang bukan sesuatu yang gempak pun. Orang lain pun buat.." - Maya Karin


Tp kan kak maya. Yg org selalu buat tuh kuar ramai² tgk wyg. If berdua je tgk wyg, KOMPOM okeh ada bau² cinta..ceaaa, haha. x caye? tepuk dada tanya lah hati tu :P










Sok Sek Mak Kepochi
-->> Tunang mak kepohi lak
asal di heret pi tgk wayang,
kompom berdengkur okeh. Geram!




Princess Redbloodsnow Copyright

Tidak ada komentar:

Posting Komentar