Minggu, 16 Maret 2008

Shoud I...???

Assalammualaikum n mownin uolls **for my readers yg x berhati busuk** I'm sure uolls noticed kan...yg zie dah taken out my cbox. Why Zie taken it out??? It is because of => manusiyal2 yg berhasad dengki yg hatinya bernanah & berulat keeps on leaving me an awfully mean messages yg menjatuhkan maruah & keperibadian Zie.

Wahai manusiyal2 sedunia...hentikanlah mempunyai sifat yg keji dn terkutuk itu. Aku doakan segala ape yg korg manusiyal2 sedunia kutuk kat aku akan berbalik kpd diri, anak2 & seluruh keturunan korg sendiri.

Dan kepada manusiyal2 yg very da talams...pls, aku bkn artis yg ko/korg nk dengkikan sebegitu rupe. Is it a CRIME for being a famous blogger, huh???!!! Please...stay away from me & stop being a talams sbb sooner or later, aku akan dpt hacks ko/korg jugak okeh!!! U can click, but u can't hide. And when aku berjaya hacks ko/korg, aku akan tunjukkan pd dunia ko/korg lah manusiyal yg paling hina lg daripada babi!!!

Yup!!! More disgusting than a PIG!!! Sakit hati bc perkataan ittew??? Bagusss!!! mmg korg manusiyal & manusiyal yg talams deserved that title. Stop membabikan diri inside my blogs!!! Please, be nice to peoples & berhentilah dengki dgn kehidupan, kesenangan & rupa paras org lain.

To my kind & true-hearted readers & my blogger frens yg x talams...Zie got two options here =>


Option 1
-> Put my cbox again & just ignore those manusiyal community.
That will make my blogs jadik busuk akibat tahi2 manusiyal babi itu
.


Option 2
-> Taken out my cbox forever. By doing this, uolls yg hatinya bersih akan susah nak chit chat ngan Zie dn mengenali Zie.



Zie dunno what to do...Should i put it back or should i taken it out permenantly??? Please help me to decide what to do...



Princess Redbloodsnow Copyright

Tidak ada komentar:

Posting Komentar